WSV Alblasserdam

Zonder water geen leven...

Site updates

28 dec 2022 Site geheel ververst & Passantentarieven aangepast.

27 sep 2021 Impressie van het WSV Havenfeest 25 sept.

22 jan 2021 Nog een filmpje uit 2017 met stichting Vaarkracht toegevoegd. zie Foto's

12 jan 2021 Contactloos betalen is ingevoerd om de passanten te bedienen.

10 okt 2020
Er is een mooie video gemaakt voor onze jachthaven door De Havengids.
Tip, leuk video kanaal van De Havengids om als abonnement aan te klikken.

03 okt 2020
Helaas slaat Covid 19 weer toe. Door de aangespte maatregelen is het clubgebouw weer (tijdelijk) gesloten. Het toilet/douche is wel open. Passanten zijn zeker welkom.

15 juni 2020
Corona-maatregel gemeente Alblasserdam: Passanten zijn welkom in onze jachthaven.

Sanitair is weer open. Verder blijven de algemene maatregelen wel van toepassing.
We zien u graag weer in onze gezellige jachthaven.

09 april 2020
Corona-maatregel gemeente Alblasserdam laat weten dat Passanten voorlopig niet meer mogen overnachten in de haven. Ook het toilet gebouw en het clubhuis is gesloten. U bent wel van harte welkom overdag maar tot 19:00 uur.  voor meer informatie, bel de havenmeester Mijndert de Lang 0610211440 of raadpleeg de website van www.Veiligheidsregiozhz.nl

02 April 2020

De grote schoonmaak is weer begonnen. Het clubhuis is alweer van top tot teen schoongemaakt.

Helaas is de start van het nieuwe watersportseizoen  moeizaam. We worden allemaal beperkt in onze gewoonten en rituelen door maatregelen om het Coronavirus onder controle te krijgen. Ook het clubgebouw en het toilet is door de maatregelen gesloten voor algemeen gebruik. Wij hopen allen gezond deze periode te overbruggen en zien er naar uit om weer vrolijk en vrij van onze sociale contacten en accommodatie gebruik te kunnen maken. Kortom, tot snel.

Foto Thea

December 2019

Het programma Later als ik Groot ben van RTL4 heeft een intro voor WSV Alblasserdam opgenomen tijdens de Havendagen van Alblasserdam 2019

Zomer 2019

De stroomvoorziening is geheel vernieuwd. Fraaie stroomkasten inclusief verlichting zijn geplaatst en is keus voor afname van 6 t/m 16 amp. Voor ieder wat wils.

E-mailen
Bellen