WSV Alblasserdam

Zonder water geen leven...

Evenementen gepland voor het seizoen 2021

25 september 2021 WSV Havenfeest (alleen voor leden)

Vorig jaar beleefden wij ons eerste “coronafeest” op de jachthaven en wat een feest was dat!!!

Iedereen op zijn eigen boot met hapjes en drankjes en veel muziek en iedereen hield zich goed aan de coronaregels.

Omdat het Havenfestival dit jaar wederom niet doorgaat, gaan wij weer op voor ons eigen havenfestival coronastijl, maar nu iets soepeler.

Dat betekent natuurlijk niet dat gelijk alle remmen los kunnen, laten we het zo gezond mogelijk houden.

Zaterdag 25 september 2021 van 17.30 uur tot 19.30 uur wordt er een barbecue verzorgd voor alle leden en hun partner.

De kosten hiervoor (inclusief drankjes) zijn voor rekening van de Vereniging. Voor introducees vragen wij een bijdrage van € 20,-- pp.

Zanger Ray Sanders zorgt voor het muzikale gedeelte en zal tot 23.00 uur voor ons optreden.

In verband met de boodschappen wil de cateraar graag weten op hoeveel mensen hij moet rekenen. Aanmelden voor dit feestje kan tot uiterlijk 19 september a.s. via de email.

Wij hopen dat de weergoden ons dit keer eens zullen sparen, zodat we met elkaar een gezellige avond kunnen beleven en deze natte zomer kunnen afsluiten.

Met vriendelijke groet,

Graag tot de 25ste,